Gepost door: Hartelijke Hot Hulk | maart 3, 2013

Alweer een advertentiesite

Omdat ik mijn boek helletocht in eigen beheer verkoop dien ik natuurlijk heel inventief te werk te gaan.
Hij staat al bij Marktplaats onder de naam schaatsboek helletocht.
Maar nu heb ik het boek ook op de site http://www.1miljoenboeken.nl gezet.
Daar kun je allerhande boeken kopen die niet vlug in de boekhandel te koop zullen liggen.
Het is een soort Marktplaats, maar dan enkel voor boeken.
Het wordt gratis aangeboden door de uitgeverij waar ik mijn boek heb laten drukken.
Zodoende hebben wij er beide belang bij dat deze site goed bezocht wordt.
Voorlopig sta ik even bovenaan (maar weet nog niet precies hoe ik de foto jpg041 van mijn boek daar te plaatsen)

Responses

  1. Kijk, een slimme zet van je!


Geef een reactie

Categorieën

